HARMONOGRAM PRAC POWIATOWEGO CENTRUM REKRUTACJI
działającego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Bytowie i w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Miastku powołanego do elektronicznego przeprowadzenia rekrutacji uczniów do klas pierwszych szkół ponadgimnazjalnych w powiecie bytowskim.
     1. Do 13 maja 2013 r. Prace przygotowawcze przeprowadzenia elektronicznej  rekrutacji   
      do klas pierwszych w roku szkolnym 2013/2014:
➢       opracowanie projektu podania dla kandydatów do szkół ponadgimnazjalnych,
➢       Testowanie programu komputerowego obsługującego rekrutację ( nauczyciele informatycy szkół ponadgimnazjalnych),
➢       prowadzenie akcji informacyjnej wobec absolwentów i ich rodziców.
2.     Od 16 maja do 24 czerwca 2013 r. przyjmowanie dokumentów przez sekretariaty szkół ponadgimnazjalnych wskazanych w pozycji pierwszej na podaniu.
3.     Od 27 czerwca do 2 lipca 2013 r. do godz. 12.00 - przyjmowanie kopii lub oryginałów świadectw ukończenia gimnazjum ( wskazane jest dostarczanie oryginałów dokumentów ) i kopii zaświadczeń o wynikach egzaminu gimnazjalnego w sekretariatach szkół ponadgimnazjalnych wskazanych w pierwszym wyborze.
4.     27 czerwca - 3 lipca 2013 r. :
➢       praca szkolnych komisji rekrutacyjno-kwalifikacyjnych w celu wprowadzenia danych                   o osiągnięciach i wynikach egzaminacyjnych kandydatów,
➢       zakończenie rekrutacji, wyłonienie kandydatów do szkół.
       5.  4 lipca 2013 r. : 
➢       do godz. 12.00- ogłoszenie przez dyrektorów szkół list kandydatów przyjętych do szkoły,
➢       publikacja list kandydatów przyjętych do szkół na stronach internetowych danej szkoły ponadgimnazjalnej.
            
6. od 4 lipca 2013r. od godz. 12.00 do 8 lipca 2013 r. do godz. 12.00 przyjmowanie potwierdzeń woli podjęcia nauki w Powiatowym Centrum Rekrutacyjnym 
( w Bytowie w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych, w Miastku w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych) w postaci oryginałów świadectwa ukończenia gimnazjum i  oryginału zaświadczenia o wynikach egzaminu gimnazjalnego. 
      7. 9 lipca 2013 r.
➢       do godz. 12.00 - ogłoszenie przez dyrektora listy  uczniów przyjętych do szkoły ,
➢       publikacja list kandydatów przyjętych do szkół na stronach internetowych danej szkoły ponadgimnazjalnej.
      8. od 9 lipca 2013 r. od godz. 12.00 do 11 lipca 2013 r. do godz. 15.00   
      przyjmowanie przez szkoły, które dysponują wolnymi miejscami oryginałów dokumentów   
      uczniów nieprzyjętych w dniu 9 lipca 2013 r. ( praca komisji-SKR ).
9.    12 lipca 2013r. do godz. 12.00 - ogłoszenie listy kandydatów przyjętych w szkołach, które nie dokonały naboru w dniu 9 lipca 2013 r.
10. 26-28 sierpnia 2013 r. 
przyjmowanie przez szkoły, które dysponują wolnymi miejscami oryginałów dokumentów uczniów nieprzyjętych w dniu 12 lipca 2013r. ( praca komisji-SKR ).
11. 30 sierpnia 2013 r. 
Do godz. 12.00 - ogłoszenie przez dyrektora listy uczniów przyjętych do szkoły.